Detecktiverna i Bitteland "Max och alla andra"

hej alla! Jag har dåliga och goda nyheter! dom dåliga är att freddy e kvar (-_-)
och andra, NYA ÄVENTYRET E HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR!

jag kan bara säga en miljoner meningar! Den ÄGDE FETT!

Freddy: men det var ju bara en

Ja men man kan säga det en miljoner gånger!!!!!!!!!!

och påtal om en miljon, Freddy, vad blir 1.000.000 - 999.990

Freddy: eeh 10

just det! precis som mina bilder på äventyret!

Freddy: woooow! visa för läsarna!

aa! här är dom!

a
Max och Ella.
a
slavar :'(
Freddy: oj, även om jag e typ elak är det ganska sorgligt...a
luftskäppen och en utropstecknat Ella xD
a
Max och jag på väg mot landningen nära templet.
a
Jag som lyfte up den tunga skeppen, men allt för att få tillbaka den förvirrade Max :) och där går ju slavarna
a
Här blev vi utklädda och gick som vanliga slavar in i rummet
a
Max eleganta moonwalk xD
a
En suddig bild på en gub.. jag menar Evron
a
Ella! Den sanne rädaren fråb vakterna med elchoks pistolen eller nått sånt o.O
a
Min fina rock och solglasögon

Freddy: haha! du glömde en bild så du får börja om med talet!
adnan:vilken bild??????
Freddy: MIG i kläderna!
a
adnan: wow!
Freddy: ja vet 8)
adnan: nej jag menar wow, det ser lite mörkt där du står runt om! kolla lavan
Freddy: tyst >:(

jaja!
vi ses a_v_p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0