mina minnen av panfu

hej, jag ska bäretta lite roliga historier när jag började med panfu
- en var när en grät så trodde jag att den skrattande smilisen var en glad min (lol) så då blev hon arg och sa
Men vad! det är inte roligt!
- när jag var på level 5 trodde jag jag var gp hela tiden och blev AAAAAAAASSSSSSSSS arg när den gick bort!
det första jag köpte var en keps typ och till kojan en liten blå kudde.
- jag blev gp igen och sa äntligen TILLS en sa typ  "vrf är alla gp" då sa en tjej att det var gp dag.
då förvandlade min halvmåne av glädje åt den andra hållen XC
jag saknar värkligen många som har slutat på panfu t.e.x JAKOB ( han e bara lite inne ibland ) noxibben ( kanske samma sak som JAKOB ) och många flera
 ___
(-_- )
vi ses
a_v_p

Kommentarer
Postat av: Corovaden

Aaa, JAKOB var länge sen, när jag såg honom sist, ja, det kommer jag inte ihåg -_-'

2011-08-15 @ 19:54:42
URL: http://Panfusebbe.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0