populär med gp! men utan?

Hej alla! när jag va gp typ i 300 år så gillade många mig jag hadde många stiler
cool kille med rött tuffkam, kapten vind junior (youtube  Nya äventyr med pandaboy) freddy krueger (youtube  freddy vs pandaboy in panfu) och till sist hittade jag min stil
a
Min favorit 8)
jag älskade den så jag måla av den
a
fast när jag blev o gp bryde sig ingen! fast en dag ( bli inte arg pompomkitty) asså gp dag tog ja på dom där kläderna och då kom två tjejer som gjorde hjärtan mot mig. så då tänkte jag att det var så
ps. JAG HAR TAPPAT CHATEN! till 19.00 Tack vare min EGNA son 0011! han var så elak att jag tar bort han från famlijen >:(!
ds. hoppas jag vinner pandabloggen i panfu så blir jag glad  :)

Kommentarer
Postat av: pompomkitty

jag är inte arg men du älskar väl mig?<3<3<3

2010-09-13 @ 19:33:52
URL: http://pompomkitty.blogg.se/
Postat av: pompomkitty

älskling synd det där med chatten och jag tror du menar 0010?

2010-09-13 @ 19:34:48
URL: http://pompomkitty.blogg.se/
Postat av: adnan_von_panfu

just det

2010-09-13 @ 20:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0