Panfu skrämmer några

Hej alla! igår så har jag hört saker om att max och ella va igen i kojan! först såg jag att Lomise hadde så
sen this is it på en komentar i panfu bloggen och min tjej pompomkitty och några andra och då hände det mig!
a
dom har ändrat mycket oxå
jag va tvungen att spela en spel, man fick plocka upp en paket för att få delarna
momos figur e inte lat och ligger eller står där  
man fick höra oxå maxs röst! och ella har fått ett nytt
OCH IDAG! så kom dom igen fast då sa dom bara vilken cool jacka och vi höll på att glömma att ge dig en soffa
andra saker... när jag skulle ta kort på slottsgården innan den gjordes om trodde jag hela slottet!
pinsamt :$
och idag har jag fått teenpanda serven :)
a
ella sa att man får den när man blir 13! jag e bara 12! teen e som tånåring (Teenage old)
JAKOB har en ny blogg Blondizens.blogg.se
ps.! panfulinnea har kommit tillbaka! bloggen menar jag
hon sa att inga läser den nu för den va borta fast nu vill jag att ni komenterar den och pappares blogg me annars lägger hon ner den pappare.blogg.se!
SÅ! nu e jag klar!
och idag ska jag bli gp kanske
okej nu e jag klar!
a_v_p

Kommentarer
Postat av: mollymo

Hej hej!

Delar du och pompomkitty blogg pappa??

isåfall ska jag läsa den här bloggen hela tiden var ni skriver!

hejdå mamma oc pappa

2010-09-18 @ 08:37:50
URL: http://ylloms.blogg.se/panfu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0