Pandaflash del 3

Pandaflash ville ta reda på vem och var den där älvan kom. Han hittade inget utom vanliga Böcker
a
Han blev trött och gick hem.
han började läsa tidningen och så stog det  Pandaflash har son grönsaks kläder så det inte är coolt!
han blev så arg och ville försöka hitta nya kläder!
a
Han hittade sin stora garderob fast han hittade inga kläder
Jimmy: Asså! jag har ju bara dom här smo o hjälte kläderna!
ÅÅ! Vad ska jag göra nu om jag har såna grönsaks kläder!?

Bonez gamla grotta

mohahaha! nu äger jag denna och ingen kan hitta mig!
jag ska nu kunna förgöra pandalflash!
äntligen kan jag härska över Bollyland!
och sen VÄRDEN!
a
Jimmy: inga här? HALLÅÅÅÅÅÅÅÅ!
inteks: jag är här pandaflas!
Jimmy: vem är du? Svara!
inteks: en man som ska förgöra värden och Pandaflash! SOM E DU!
Jimmy: kom an!
a
BOOM! poff! aaah!!!! AAAAAAAAAH! haja! bamm!
Jimmy: AAH NEEEJ!

en stund senare...

Jimmy: var var e jag?
inteks: i labbet.
Och visste u att jag kan skapa saker som vart på film!
som denna figur!
???: aaaaaaah! mohahahaha!
Jimmy: FREDDY KRUEGER!
Freddy krueger: pandaflash!
inteks: Freddy krueger!
adnan_von_panfu: adnan äger!!!
freddy jimmy inteks: ?????????
adnan_von_panfu: ups!
freddy: mohahahahahahhah!!!!
a

Så! fortsättning följer och ps. så blev jag gp i torsdags!
yes!
a_v_p

Kommentarer
Postat av: Pappare <3 :)

När..F.Å:R jag va med?

2010-09-18 @ 21:02:34
URL: http://pappare.blogg.se/
Postat av: mollymo

får ja va me i saga!??!

2010-09-18 @ 22:22:26
URL: http://ylloms.blogg.se/panfu
Postat av: meno

ja din lilla du skulle kunnat åtminstonde frågat mig älvar arrrrrjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj jag är jette arj PÅ DIG DIN DUMMA PAPPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

2010-09-21 @ 20:05:26
URL: http://pandameno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0