Pandaflash del 2

Jimmy Hadde ett jobb i salongen. det va 3 pandor där som stirade på en bild som det stog ??? hero och en bild på jimmy som pandaflash
-MEN LOL! hur kan vi ha en superhjälte!?
a
Jimmy såg lite orolig för alla hjältar vill inte att andra ska veta vem man e
Jimmy gick till vulkanen för att han ville ta ett hjupt andetag och se på stjärnorna.
FAST DÅ! Hände det nått! allt blev så färgit! nästan som 3D!
a
Han blev rädd och sprang bort så fort han kunde!
då såg han en man som hadde också som 3D färg!
han gick med stålar i armen!
Jimmy gick till han och sa!
jimmy: VEM DÄR! VART FICK DU STÅLARNA!
3D manen: tog dom från banken.
Jimmy: ge mig dom nu!¨
3D manen: ALLDRIG! >:(
dom var vid polen
a
men då kom det en slaks älva in som hatade krig!
hon var mycket arg och sa att dom ska sluta!
älvan: SLUTA NU!
3D manen: alldrig!
a
Älvan: då så! då ska den där 3D manen få smaka på min vrede!
-AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!
a
Pandaflash: tack älvan du e helt otrol...
Hallå? HALLÅÅÅÅÅÅÅÅ?


Det var del 2 ;)  älvan va meno fast jag tog ju bort namnet!
skriv i komentarerna om ni vill va med på sagan så bästemmer jag en tid!
a_v_p_P_F!!
Panda flash >:|
förlåt XD
a_v_p

Kommentarer
Postat av: pompomkitty

jag kan vara den han var kär i<3<3<3 om du vill den dära sandra eller vad det var!!

2010-09-13 @ 16:22:15
URL: http://pompomkitty.blogg.se/
Postat av: Pandania00

Jag är inte guldpanda men skulle gärna vilja vara med ;)

2010-09-15 @ 17:38:32
URL: http://pandania.blogg.se/
Postat av: Pappare <3 :)

JAG VILL VARA MED! vilken tid?

2010-09-18 @ 21:00:22
URL: http://pappare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0