Pandaflash del 1

jimmy jam var en kille som inte hadde några vänner. Han var kär i en tjej som heter sandra cool. Han försökte allt! Blommor, choklad, kärleksbrev, men inget gick. en dag kom det en ny mode och alla förutom jimmy hadde på sig den
a
john: Du mode lösa killen! skaffa ett liv!
alla: HAHAHAHAHAHAHHAHA
jimmy: sluta! ja vill bara va en vanlig panda! ingen retad!
sandra: han har rätt john! låt han va.
john: skulle inte tro det! hahahahahahah!

Jimmy va ledsen och bara sandra tyckte synd om han.
Jimmy gick till labratoriumet för att hitta en sak som han ville hämnas på som att göra john till en anka,
mus eller sånt
Jimmy: kom igen nått finns det väll!
a
den ser cool ut!
mohahah! aa ja tappa det!
aaaaaw! hjäääääälp!!!! :(

1 timme senare

Jimmy: vad händer?
Varför är jag i vattnet?!
bäst att jag går upp!
SHOOW!
VA! ja gick upp jätte snabbt!
jag måste hem och se vad det e!
SHOOW! va! ja a a ag h har s super KRAFTER!
men hur!
jaja! ja går och tar en glass!
a
HJÄÄLP!
Jimmy: ånej!
a
Jimmy: JOOOOOOOOOOOHN!!!!!
john: hahahaha din loser!
Jimmy: JOOOHN DU SKA FÅ!
AAAAAAH!
john: aah.......
a
Jimmy: OJ! JA HAR SUPERFÖRMÅGA!
hmm! om jag har superkrafter behöver jag en superdräkt!

2 timmar senare

Jimmy: ja lyckades!!!! nu ska jag heta!
a
PANDAFLASH!


Vad tycks! komentera gärna lite tips vad ja ska göra i serien
a_v_p


Kommentarer
Postat av: mimmi

vilken bra saga, läs gärna min på http://www.panfumimmi.blogg.se

2010-09-05 @ 15:38:43
Postat av: Pandania00

Kanske RÄDDA Sandra Cool från något farligt monster! xD Eller skrämma slag på allt dumt! Bara förslag/Pandania00

2010-09-05 @ 19:51:53
URL: http://pandania.blogg.se/
Postat av: Iosefine

Bra saga. Jag vill höra mer av den ;)//Iosefine

2010-09-08 @ 14:52:33
URL: http://willesminne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0