Omöjligt

hej alla! igår så dog ju Linwii ;( FAST SEN efter en timme fick hon luft och levde igen :O det e Omöjligt asså!
Pomis_10s komentar:Adnan: Hennes syster ljög om att hon var död,jag såg henne i panfu för för igår. Jag tror inte på att hon är död.
man kan oxå tro att hon ljög.
om det e sant så e jag arg på Linwii!
idag fick jag FIFA 11 och Lego Indiana Jones 2!
min syster har väntat länge på FIFA 11
och jag ville testa den nya indiana jones 2 :D

och mollymo sa att hon ljög att hon dog och när jag trodde hon var död så sa jag du får mycke pengar i vecko pengen om hon lever så dags att rota mina pengar....

logga in idag 17.00 i pandalima och vänta tills mollymo loggar in för hon har ett party

vi ses a_v_p som vanligt

ps. ledsen att jag inte skrev nått
SÅ vi ses

Kommentarer
Postat av: Pappare

Adnan du är inbjuden till en fest läs mera här : http://pappare.blogg.se

2010-10-01 @ 22:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0