heeeeeres Freddy!

Haha! jag knäckte koden till adnan, kitty och tonys blogg! mohahaha
a
Jag ska bäretta hur min dag var idag!
Först bärettade jag en spratt
a
HAhAHHA
Adnan_von_panfu: mmmmmm HJÄLP MMMMM!
Vänta lite hör ni, TYST ADNAN
Adnan: HA jag kom loss!
Freddy: AAAAAAAAH! måste fly!


AAAAAAAAAH!
Adnan: JAG SKA TA DIG!
AAAAAAAAAAH!
a

Liten stund senare...

Freddys fru: hallå? Freddy? Nån?!
a
Adnan: Vem där?
Freddys fru: oj oj
Adnan: Du HAR SÄKERT VATT PÅ MIN DATA!
freddys fru: nej  ah! AAAAAAAAAAAAAH! hjälp polisen!


Kommentarer
Postat av: pappare

Sv: Ja jag bor i västervik men jag är ej hemma! kommer snart hem!

2010-09-26 @ 17:33:16
Postat av: adnan_von_panfu

oki!

2010-09-26 @ 18:54:41
Postat av: tim8

men asså gordet du de!

2010-09-27 @ 06:19:20
URL: http://clubpengvintimpanfu.blogg.se/
Postat av: tim8

men det är bloggen är ju bara asså!

2010-09-27 @ 06:19:58
URL: http://clubpengvintimpanfu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0