AVP PVA Panfu life Rockn roll

Hej alla! För några veckor sedan skrev jag 2 låtar och ska fortsätta!
Jag gjorde en cd Box
a
Här kommer låtarna:
första: Rockn roll

YEEEEEEEY! Vi alla pandor     Har en Hobby!
Och många Älskar ju dom!
Fast jag! Rockar ju hårt
För då säger man
ROCKN ROLL ROCKN ROLL DEN E SÅ SKÖNT!
DEN E SÅ HÅRT SOM ALLA PANDOR HÄR
ROCKN ROLL ROCKN ROLL E SÅ SKÖNT
E SÅ HÅRT SOM VI ALLA PANDOR I PLANETEN PANFU

rock solo...... bam bam bam bam bam bam bam bam bam baaam
                    rocknroll roccknroll den e så skönt

Fast! om den försvan?
så skulle jag dö
för jag älskaaaaaar! ( kom igen alla! ) ROCKN ROCKN ROLL DEN E SÅ SKÖNT!
E SÅ HÅRT SOM ALLA PANDOR HÄR
ROCKNROLL ROCKNROLL DEN E S SKÖNT
e så hårt som aaaalla pandor i planeten panfuuuuuuuuu UUUUUUUUH

(planeeeten panfu) WHOOOOOO HO HO! ( rockar ju hårt)

Hoppas ni gillar den ;)
när jag sa bam bam så ser ni ju vad bam bam e för rockn roll bam bam bam ;)
här e den andra

mitt hjärta tillhör panfu:

hhhhmmm yeay
Första gången jag kom hit
var jag blyg och kollade hit och dit.
men nu! Till hör jag häääääääääääääär!

Mitt hjärta till hör panfu för vi lever galet och kul!
Men vi alla borde akta oss för fiender och klung!

Fast ta det bara lungt!
för vi är pandor med hjärtan, men inte jag.
Föööööööööör!

Mitt hjärta till hör panfu för vi lever galet och kul!
Men vi alla borde akta oss för fiender och klung!

Ooooooooooh Panfu!

Så! Snälla komentera gärna om den e bra :) då rockar ni mitt hjärta ;D
vi ses alla rockare!
a_v_p

Kommentarer
Postat av: Pandania00

Superbra :)

2010-10-04 @ 17:29:21
URL: http://pandania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0