jag blir galen och kanske ond

vet ni vilken dag jag haft? EN DÅLIG! >:(!!!!! min tjej gjorde slut och mollymo blev nu Elon00s barn ;( NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!¨
det e som jag har förlorat mitt barn! och min tjej! jag kanske blir så arg att jag blir ond för vad har jag för nytta nu!? VEM BRYR SIG! JAG E NU EN GAMMAL GUBBE I GATAN! om jag någonsin blir god och vanlig så måste mollymo komma tillbaks till familjen! vi ses
a_v_p mohhahahahahahaha
a


Kommentarer
Postat av: Pandania00

Asså nu är jag lessen och arg :( :mad:

Även fast ni kanske har 15 st barn i panfu.. har det alltid känt som om bara adnan_von_panfu, pompomkitty, Pandania00 och mollymo har varit en familj i panfu. Konstigt, va?

Jag är ju inte ens Guldpanda och är ganska ny, eller i alla fall nyare en resten av dem förutom de nyaste förstås.

Så... jag kan inte annat än göra att bara LÄGGA AV MED ALLT!!

2010-11-30 @ 14:35:28
URL: http://pandania.blogg.se/
Postat av: fiasellen10

hej pappa du vet inte att jag är dit barn i panfu men det är jag. jag är pompomkittys barn och altså dit ochså jag vill ha dig som pappa i alla fall jag älskar dig kram fiasellen

2010-12-07 @ 20:49:49
URL: http://coolbestgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0