Advent imorn

hej alla! imorgon blir det advent! kuuuuuul :) Sanna9 skulle gör en advents lucka så då ville jag oxå deta
den har bara 12 för jag hadde inte plats för mer  men jag har ju plats åt vänster men det vorre ju kul
om jag skulle ha hälften.
det e en frågesport jag ska ha! om en kille vinner så får han välja vad han vill och jag måste ju acceptrera det
om en flicka vinner så får hon gå ut med en date med mig och får en puss i munnen och jag kankse kan bli ihop med henne! (kanske)  det andra e att den blir dagens panda
hej då!
tja freddy här! ville bara säga att det var konstigt att adnan inte sa vi ses! a_v_p!
hahahahhahaahhahahah!
adnan: vi ses!
a_v_p
freddy:
X
   (
X

Kommentarer
Postat av: Molly

JAG SKULLE ALDRIG BLI DITT BARN!!!!

2010-11-30 @ 20:41:10
URL: http://mollaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0