en tävling som ja ska ha!

hej! ja ska ha en tävling! vinnaren får va dagens panda och får ett STORT pris från mig!
just det! den ´kommer bli dagens panda i EN MÅNAD!
okej alla! så här ska ni göra!
ja logga in på panfu kl 6, den förste som kommer blir dagens panda!
men ja måste komma först! ja ska kolla på klockan så den blir PRICK! kl 6
så kom lite efter
pandan blir en special panda i min blogg!
så börja rappa på så får vi se vem som vinner ;)

kanske inte många som läser nu men dom som gör kan ju vinna ;)

Kommentarer
Postat av: Iosefine

Jag kanaske kommer jag vetinte,men om du undrar varför jag inte har komenterat på ett tag är det för att jag har varit på klassresa ha det bra/Iosefine

2010-05-28 @ 15:43:32
URL: http://willesminne.blogg.se/
Postat av: adnan_von_panfu

ok!

2010-05-28 @ 16:10:33
Postat av: slafsen

:(

2010-05-28 @ 18:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0