Min panda ska ut och resa till andra länder!

Tja! nu börjar det bli skoj i min blogg! Min panda har redan semester så han åker till andra länder i panfu!
idag 3 juni, ska han börja åka! packa och dra ;) så ja ska inte va så mycke i panfu på TRE dagar!
ja kanske kan va lite inne men då måste ju han åka iväg, ja ska besöka ALLA länderna och va där i tre dagar!
men ja ska inte bara åka hem och direkt till en annan värd, ja ska va lite hemma i min svenska plats bollyland!
men ja åker typ nästa dag då, Idag har ja börjat åkt till england och träffa en vänn som heter alia :D här e en bild:
<- Ja e adnan321
Vi ses på söndag nog ;) om ni vill hälsa på mig så gör en panda i england och besök mig på bollyland :P
skriv er egna namn så ja kan känna igen er ;)
ses! a_v_p
ps. JAKOB har en tävling i sin blogg om månadens blogg, hoppas ja vinner :) ja har inte vunnit nått stort som en STOR populär blogg ;)
haha ses! a-v-p

Kommentarer
Postat av: Jag!

Jag ska se dej jag heter Ayla_Aila_123!!!

2010-06-04 @ 21:39:12
URL: http://spela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0