Hur man klär sig som mig

Hej! här ska ni få se hur man klär sig som mig!

ja träffade oxå lilly997 _Pandy_ och min dumma wobby stor ivägen så ja kan inte se han eller hons namn, JA E SÅ GLÖMSK! ja tror det e jordbuggenhallon? skriv i komentarerna om det e rätt!
har ni sett den nya fotbolls planen? den e cool! synd att inte max e där men han e ju snart på en STOR fotbolls VM! fubbit ;)
ses
a_v_p
ps. idag funkar överrastnings maskinen och tack vare GP DAGEN! så kunde ja visa  hur man klär sig som mig
hej då!!
 


Kommentarer
Postat av: lilly997

det va jordgubbe hallon.

ska du lägga in fotbollsbilderna sen?

2010-06-11 @ 17:56:12
Postat av: E m m a a ♥

Taack så mycket detamma ! :) Händer idag ?

2010-06-12 @ 16:46:57
URL: http://emmaomeradzic.blogg.se/
Postat av: E m m a a ♥

Taack så mycket detamma ! :) Händer idag ?

2010-06-12 @ 16:46:58
URL: http://emmaomeradzic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0