panfuträffen

här är min panfuträff
dom som kom var _pandy_ och iosefine sen så kankse det kom några mer jag vet inte!

för när vi var i staden så gick vi till min koja sen där hadde vi danstopp
_pandy_ vann båda gångerna

och sen så gick iosefine och då lekte jag och _pandy_ (min syster på panfu)
och sen kom iosefine och då hadde vi is och vatten krig!
sen gick _pandy_ och då så råkade iosefine klika på nån knapp sa hon
och sen efter det. Så var det 2 iosefine jag blev lite förvirad

jag hadde gätte kul med er!!!!! här är dom som var med
 

och jag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Många stora kramar/pompomkitty<3

Kommentarer
Postat av: Iosefine

Det var jätte kul. Kånstigt att det var två av mig :D Hoppas det blir nån mer träff.

Glada kramar//Iossefine

2010-07-01 @ 19:23:26
URL: http://willesminne.blogg.se/
Postat av: lilly997

VA JAG MÅSTE HA MISSAT DET :(

2010-07-01 @ 19:52:04
Postat av: adnan_von_panfu

Jag med

2010-07-01 @ 21:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0